DISS & HISS

*För det första vill jag ge en stor fet diss till Kalmar Kommun som utan tvekan måste vara sämsta och framförallt tråkigaste kommunen någonsin. Tydligen har dom nu utan anledning bestämt att avblåsa GG-festen på torsdag och låta oss partysugna sitta hemma och deppa. Riktigt svinigt om ni frågar mig, enbart för att jävlas! Det här hade man endå sett fram emot men såklart ska vi "ungdomar" inte få ha kul och roa oss som alla andra. Hoppas bara på att dom får så äckligt mycket skit för detta nu att dom bestämmer sig för att gottgöra det på något sätt. Det här ska dom banne mig inte komma undan med!
*Nästa blir en hiss till Helg.. och där tror jag knappt jag behöver förklara mig! UNDERBART helt enkelt♥
  
*Andra hissen måste jag faktiskt tillägna apelsiner (hehe). Har på senaste tiden byggt upp ett sjukt appelsinbehov, fast varför vet jag inte. Tror att jag i genomsnitt äter minst 5 apelsiner om dagen och hur sliskigt goda är inte dom där saftiga klyftorna liksom? Dock förjävliga att skala, men det kvittar:)
  
*Sista hissen för idag blir till våren 2010. Hissade sommaren igår så tänkte att det är lika bra att hissa våren också när man endå är i farten. Speciellt när det talas om att det ska bli den varmaste våren på väldigt, väldigt länge! Är det bara jag som får flashbacks av varma vårar med med massa sol och härliga minnen. Så det känns sådär lagom gutt måste jag säga!
  
Tror jag får nöja mig med den listan för tillfället! Kanske tillägger lite senare men nu kommer Emma när som helst och vi ska fredagsmysa så det riktigt gnistrar. Så det återstår väl inget annat för mig än att önska er alla en riktigt, riktigt lyckad fredagskväll!
  
,e
hrterw
Då var det dags för fredagsmys så det riktigt gnistrar om det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0