FRÅGOR

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år 3 månader & 2 dagar.
2. Vem var den sista du träffade? Mamma.
3. Hur lång är du? 167 cm kanske?
4. Vilken var den senaste film du sett? The time traveler's wife.
5. Vem ringde du senast? Carro.
6. Hur löd ditt senaste sms? "Nej jag tror inte det, bara Carro. Hurså? <3"
7. Vad gör du? Har precis tagit mig ett bad och tryckt i mig melon.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Rent sagt HATAR att prata i telefon. Så, sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Separerade eftersom dom inte var gifta.
10. När såg du senast din mamma? Hon springer omkring här. Tydligen har någon Helen vunnit skidskytte.
11. Vilken ögonfärg har du? Grå/blå.
12. När vaknade du idag? Molly väckte mig titt som tätt, men runt tio kom jag nog upp.
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittade min grannes katt, fast besluten om att den var hemlös och att jag skulle ta hand om den.
14. Vilken är din favoritplats? Mitt rum, med mina vänner, Grekland. Finns en hel del att välja mellan.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, för tillfället är det nog utanför huset. Kallt och snöigt.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Långt ifrån Kalmar. För hoppningsvis i London.
17. Vad skrämde dig som barn? Hade inte så stor uppfattning om vad som var skrämmande när jag var liten. Nu är det ganska mycket saker.
18. Vem fick dig att skratta senast? Ellen.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej det är väl ingen egentligen? Fast JAG själv äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Vinter-med. Sommar-utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? "Barfota utan strumpor och skor"
26. Är du social? Beror på läget. Kan vara stört social, framåt & allmänt jobbig. Men jag kan även vara väldigt, väldigt blyg och tystlåten.
27. Vilken är din favoritglass? ISGLASS. Calippo lime eller refresh.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Beställa en resa till Thailand, NU. Spara, shoppa, skänka? Nej jag vet inte. Kommer aldrig att inträffa så jag behöver nog inte tänka så mycket.
29. Tycker du om Kinamat? Njaa, thaimat är bättre.
30. Tycker du om kaffe? Måste jag dricka kaffe så blir det en kaffelatte med sjukt mycket socker & grädde.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, saft eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Huller om buller, hit och dit.
33. Kan du spela poker? Det finns väl en massa olika sätt att spela? Vet nog hur man gör..
34. Tycker du om att mysa? JA?!
35. Är du en beroendemänniska? Det är jag verkligen
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej. Men Beata är ju född dagen efter mig och det är ju ganska coolt det med!
37. Vill du ha barn? Jag är nästan helt säker att jag vill ha barn. Men skulle nog vara mer sugen på att adptera för tillfället. Men det kanske ändrar sig. Hade ju ändå inte tänkt skaffa barn nu isf.
38. Kan du några andra språk än svenska? Det måste väl vara engelska då. & ytterst lite franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp.
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror ju på vart man är. Sverige-pool. Utomlands-havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, mat & nöjen
42. Äger du dyra smycken? Har ett jättefint halsband som jag tyvärr aldrig använder för 400 kr. Men sen vet jag inte om det är dyrt eller inte. Jag tyker det är det iaf.
43. Har du någon gång testat narkotika? Är knäpp så det räcker, så nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Melon.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Får väl säga att Ellen och jag har jäkligt roligt tillsammans då vi har samma humor. Men den är inte rolig för fem öre. Enbart knäpp och konstig. But I like it!
46. Välj ett ärr på din kropp? Hälen. Foten in i cykelhjulet. 10 stygn. Härligt värre.
47. Vad har du för ringsignal? Staggs intåg.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Molly använder nog endel.
49. Flirtar du mycket? Jag tycker inte att jag gör det. Är somsagt ganska blyg. Sedan beror det ju helt på hur andra personer tar det man säger.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ju ingen profilbild men bilden på mig togs i mitt badrum på julafton och bilden på Ellen togs i sommar hos Becca innan parken.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha sitter här och undrar vart fan man oljar bilen..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, men mammsen har fått. hehe!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tillsammans hette den. Läser Breaking dawn nu.
54. Läser du dagstidningen? Mamma berättar. Men visst, jag lyssnar ju på radionyheter och sådant.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? CHIC. Har en kortprenumeration på ELLE.
56. Dansar du i bilen? Du ser inte själv vilken vrickad fråga du precis ställde va? 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Priser på lite kläder jag vill ha.
59. När var du i kyrkan senast? Kyrkogård-någon vecka sedan. Kyrkan-flera år. Dom skrämmer mig.
60. Vilka personer utmanar du? Jag battlar med precis ALLA som har något emot mig! Haha, nej. Jag suger på att ta för mig så håller mig mest i bakrunden av det mesta. Jag utmanar ju mig själv med vissa saker.

Frågor tagna från lilla Beata :)

,tove

Kommentarer
Postat av: mamma

Hatar DU att prata i telefon.....?????? Ok, då ska du få kolla tlefonräkningarna:-)

HELENA JONSSON heter hon!!!!!

2010-01-17 @ 19:20:55
Postat av: tove

jaa det gör jag faktiskt. Med undantag från ellen.. Mamma, jag bryr mig inte -.-

2010-01-18 @ 10:39:43
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0