TORSDAG

Torsdag eftermiddag och jag tycker faktiskt att dagen varit helt okej hittills. Startade den med att försova mig i en timme eller två på morgonen så jag missade första lektionen. Annars har dagen nästan bara bestått av håltimmar då man bara glidit runt och spelat cool i vanlig ordning, tills vi slutade vid två. Så jag klagar inte!
  
Annars vet dom flesta vid det här laget att torsdagar förknippas med fest och ikväll tror jag inte det är något undantag. Skulle tydligen vara något 16 års koncept på The Trend för oss småbarn. Men sen är frågan om man orkar svira om för att dansa natten ut! Det är knappt alltså. Kompisarna är lite veliga, men tror faktiskt att det lutar åt hemmakväll trots allt:)
    
,e
gfchgvj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0