TIRED THURSDAY

Måste ju berätta om hur duktig jag har varit den här veckan! Eller ja, än så länge iallafall. Let's make the list.

Söndag: Sova lagom länge, till stan-köpa skidgrejer, träna fotboll, inget godis.
Måndag: Skola, nästan i tid, träna dans, inget godis.
Tisdag: Skola, cykla överallt i hela stan, barnvakt, inget godis.
Onsdag: Skola, träna fotboll-dunderjobbigt, inget godis.
Torsdag: Skola, stan, träna på gym med angi, inget godis-än så länge..

Kan ju inte låta bli att vara lite stolt över mig själv. Inget godis (då menar jag alltså inget onyttigt som godis, chips & choklad mm) och tränat 4 av 5 dagar! Känner verkligen hur bra det känns att komma igång igen efter lovet. Dock är jag dödstrött. Det har blivit sena kvällar iochmed sena träningar långt borta och barnvaktande.

Just nu sitter jag och vilar mig. Pillar med photoshop utan vidare resultat:


Det är ju inte precis photoshop som är mitt intresse, utan fotograferingen. Men snart är det vår och då kan man börja ta bilder som kanske denna:


Eller denna:


Mjaa, kanske inte.. Men det är värt ett försök i vår med nya kameran och allt :)
Nu ska jag vila lite till. Hitta någon bra film att kolla på. Måste bara säga vilken förfärlig cover Guns N' Roses har gjort på låten "Knocking on heaven's door". Finns väl att lyssna på överallt ifall ni vill höra. Tycker det är så tråkigt när folk gör cover's på balader och försöker göra om dom till något rockigare. Nej nej, Erik Segerstedt gjorde den bäst i IDOL!

,tove

Kommentarer
Postat av: mams

Balad stavas med två l.

Och du åt ju ostbågar i går...:-)

2010-01-15 @ 10:20:05
Postat av: tove

tyst!



dom åt jag faktiskt efter jag skrivit klart inlägget :)

2010-01-16 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0