PARADISE HOTEL

Ojoj dålig uppdatering från min sida. Ingen nyhet jag vet men så är det när man har fullt upp!
Hade egentligen tänkt skriva lite längre om lite smått och gott men ser att klockan är mycket så säger bara godnatt.
  
Eller okej jag måste bara berätta kortfattat min åsikt om Paradise hotel.
Först och främst lycka att Rami åkte ut i kvällens avsnitt. Hade egentligen inget emot honom men så sjukt retfull. För det andra är Franscesca bara irriterande. För det tredje Cimon.. går det att inte älska honom liksom? Han är helt klart favoriten. Störtskön personlighet. Stört skön stil. Och för att inte tala om hans flin eller garv som han uttryckte det när Rami rök.
Sist men inte minst Pontus. Haha seriöst vad har det tagit åt killen. Ensamvargen själv. Hänger med sig själv, pratar med sig själv, sysselsätter sig med att gå runt i cirklar och jaga apor. Så sjukt härlig kille. Riktig tovellen-anda! Dock kanske inte han passar in i Paradise hotel men han stod iaf för kvällens underhållning:)
  
Ska sluta babbla på som värsta Paradise Hotel tönten nu och gå och lägga mig. Börjar klockan tio över åtta imorgon..kul!
  
,e
fzxdgch
Love him. Dock kan jag tycka att just hans tatuering kan bli för mycket, only so you know it guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0