DRAFT: JAN. 12, 2010

"Sitter hos Malin där jag är barnvakt åt hennes söta lilla dotter. Hon sussar sött nu och jag passar på att njuta av en kväll av läxor.. Nja, okej jag har en läxa som ska vara inne klockan tolv i natt. Men den är snart klar!

Nu tänkte jag berätta om den där filmen som jag lovade att jag skulle göra.
Filmen handlade om USA och hur samhället är där. Mest om hur rädda amerikanerna var för allt. Man fick veta att det var sjukt många som ägde ett vapen. Ganska läskigt. Man fick ..."

Detta, plus typ ett halvt A4a till om filmen hade jag skrivit igår och jag blev sjukt sur när jag ser att det inte har kommit upp på bloggen. Iaf, orkar jag så skriver jag om allt om filmen. Har lektion nu, hejs.

,tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0