BAD HAIRDAY

Ännu en ny vecka. Går det ens att vara i topp form en måndag? Känner träningsvärken i benen och blir bara trött av tanken på alla prov nu i framtiden och vårt nya schema! Helt jätte seriöst det måste varit en sadist som lagt upp vårt schema. Dom har tagit bort all sovmorgon och gjort så vi börjar tio i åtta varje dag som det ser ut nu och slutar runt halv 5 någon gång!
  
På tal om sadist visade dom Exorsisten igår på tv. Och ni tror jag kunde somna igår eller? Knappast. Okej jag har sett den innan men filmen är bara så sjukt äcklig! Har fortfarande bilden av flickan i huvudet.
Tänkte lagt upp en bild på henne men då kommer ni också få sömnproblem så jag låter bli.
  
Tänkte iallafall höra om någon hade något bra tipps på frisyrer eller liknande så är jag öppen för förslag. Är så sjukt trött på min kalufs. Fick seriöst en chock när jag vaknade upp imorse och såg ut något i stil med..hur ska man beskriva det, elchock? Det jag ville få sagt är att jag är ute efter lite förändring och eftersom jag själv är ganska enkelspårig (toffs eller utsläppt med andra ord) så vore det det kul med lite tipps från någon mer erfaren:)
  
,e
nbsrdzs
Thats what I'm talkin about. Känner mig något mer i stil med..
luhi
Lampskärm..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0