DAGARNA DOM GÅR OCH GÅR..

..efter varandra! Måndag, Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag
   
Jaha då har klockan slagit ett. Oj kvart över tillochmed och jag har fortfarande inte lyckats ta mig upp ur sängen. Det blev i vilket fall en sen men lyckad kväll igår med först bio och efter en smågalen cykeltur genom staden lite tjejsnack hemma hos mig.
  
Vad det gäller filmen måste jag säga att jag är positivt överraskad. Hade inte räknat med att den skulle vara någon höjdare direkt. Och visst, det kanske inte var den bästa jag sett! Men helt okej som sagt och möjligen lite mer än så. Tyckte att den.. berörde, om man kan säga så? Eller okej det kanske är bäst att man skaffar sig en egen uppfattning om den.
  
Jaha men då var det lördag igen. Det är inte klokt hur snabbt veckorna rusar förbi! Känner mig dock lite stressad eftersom jag först nu upptäckt hur mycket jag har att göra i skolan. Så jag tänkte faktiskt sätta mig med lite av det nu för att komma en bit på vägen.
Men det är nog alla planer för dagen än så länge. Hade tänkt hinna med lite träning också men den stora frågan ligger fortfarande i vad man ska göra ikv? ..Jag får nog återkomma om det:) tjosan
  
,e
nkj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0