A LIST

Jag skulle aldrig kunna leva utan ..

... Mina vänner. Dom är bäst.
... Min familj, även dom är bäst.
... Min cykel. Hur fan skulle man tagit sig fram fort utan den?
... Skolan. Jag vet, töntigt men sant. Vad skulle man göra på dagarna annars liksom? Umgängestorka på hög nivå.
... Helger. Veckans höjdpunkt efter en hård vecka i skolan.
... Choklad. Behöver jag ens en förklaring?
... Mobilen. Som förvisso är sönder nu..
... Datorn. Den funkar ju till allt. Plugg som chill.
... Kläder, mode mm.
... Paradise hotel. "Vi vet att vi vill kolla". Bra tidsfördriv.

Okej. jag kommer inte på mer nu.


Kommentarer
Postat av: moa

någon vid namn tove påstod en gång att hon skulle sluta kolla på PH, INTE OKEJ TOVE! :O<3

2010-01-26 @ 19:29:52
URL: http://erlands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0