300 DAYS OF SUMMER

Jag vill ha vår och sommar nu. precis nu. 12 minus är verkligen inte kul någonstans. förbannat kallt och halt är det ute. Jag skulle verkligen inte tacka nej till att åka till något varmt ställe i några veckor.
Något jag skulle vilja åka till är New York. Verkar vara en grym stad med mycket kontraster beroende på i vilken stadsdel du är i. Mycket att kolla på och mycket shopping. Skulle också vilja åka till London.London känns som en väldigt chill stad med massa olika småbutiker, parker och muséer Sen kan man inte annat än älska londondialekten som låter så sjukt coolt, kolla bara på Green Street Hooligans. Skulle dock inte tacka nej till Paris heller som ser ut att vara en mycket vacker stad...

NEW YORK




LONDON




PARIS



Näe nu vill jag ha sommar så att man kan gå klädd i sånt här!:


Hot or Not? Håller iaf på och införskaffar t-shirten och jeansen och resten får jag ta när pengarna kommer!

'herr larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0