VAD TÄNKTE DU PÅ LIKSOM?

Jag skulle kunna döda dig som uppfann grattiskort som spelar någon irriterande när man öppnar det. Det låter för jävligt. Kortet tar toner som inte ens finns och det slutar aldrig att spela. Molly fick det när hon fyllde ett. Hon älskar det. Jag hatar det. Det låter ”happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday dear (namn), happy birthday to you” om och om och om och om och om igen. Utan sången och istället bara med ett irriterande väckarklocksljud. Lovely.

Så till personen som uppfunnit dessa kort – ligg lågt, jävligt lågt.


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Har gjort en rolig inlägg där jag har gjort mig till olika kändisar. Gå gärna in på min blogg och kommentera vad du tyckte om det :). Tack ifall du gör det :)



Ha en fortsatt trevlig kväll! :D

2010-02-06 @ 20:05:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0