SKIDOR FÖR HELA SLANTEN

Hade planer på att åka iväg på möte nu med styrelsen för fotbollen men kom precis på att vi åker till Hestra imorgon bitti med skolan för att åka skidor så allt blev plötsligt väldigt hektiskt.
 
Klockan sju på morgonen går bussen mot Hestra så alla på samma buss som mig imorgon, jag varnar er. Jag är ingen morgonmänniska om man säger så! Håller bara tummarna för att inte bryta något ben nu en vecka innan åre. 
  
Det hade varit just snyggt, och så typisk mig. Men det ska jag försöka undvika. Längtar sådär lagom mycket till åre nu och allt annat roligt som händer. En snabb påminnelse till Tove bara för att fräscha upp minnet.. du och jag, 5 dagar, skidåkning tills vi inte kan röra oss, spa & lyx, massa god mat & onyttigt, smurfdagar och skratt 24/7 plus alla über snygga bilder vi ska ta ♥
 
fsda
Angelica och jag i lördags,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0