FACEBOOK GÖR MIG GALEN

Eftersom jag har mycket att säga och facebook är en plats där man kommunicerar är det bra. Eftersom jag gärna vill göra mig hörd utan att någon jobbig människa inte samtycker är det inte lika bra. Eftersom facebook är fucked up för tillfället passar därför bloggen ypperligt!

Tove Sundén är illamående mätt

Tove Sundén gillar inte ljudet en stavmixer för

Tove Sundén
undrar varför i helvete de har tagit bort Joshua Radin's låt I'd rahter be with you på spotify

Tove Sundén
är trött

Tove Sundén
ska se Obsessed och dricka en kopp varm choklad

Tove Sundén
frågar sig hur en lärare kan ge läxor från måndag till tisdag?

Tove Sundén
frågar sig även vad som hänt med min höft/svanskota

Tove Sundén
har lärt sig en massa nya tricks på tagnentbordet

Tove Sundén
har noll inspiritation för kläder & outfits för tillfället

Tove Sundén
har sjukt svårt att stava inspiritation rätt med en gång

Tove Sundén måste in till stan imorgon

Tove Sundén har en mamma som skrattar åt svärdslukning

Tove Sundén tvingas nu att diska ..




Kommentarer
Postat av: m

gör jag väl inte??

2010-02-09 @ 12:53:27
Postat av: t

haha joo jag hörde ju dig..

2010-02-09 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0