19:07 DEADTIRED

Känner att det är ganska tungt i mitt huvud idag. Efter 45 minuters sömn. Vaknade nyss av att maten var klar och blev jätteförvånad när det var middag och inte frukost. Allt är helt omvänt.. Dock hade jag inte tackat nej till en till natt utan sömn, men eftersom jag är en sådan snäll dotter så stannar jag hemma med la familia i kåremo. De är ganska snälla också som har laddat upp med choklad, chips och ostbollar. Blir förmodligen att somna åt morden i midsommer senare.

Jag vill hissa en tjej - Regina Spektor. Hon är grym, sök på spotify. Låtarna samson, the call, better, on the radio, eet & laughing with är underbara. (The call är med i Narnia; prince caspian och har varit ellens och min favoritlåt sedan den filmen kom ut.) Anyway, hon äger.


Är ute efter hennes halsband, sjukt snyggt! Hennes blogg är jättebra och jag lägger på här eftersom jag börjar svamla. Är tröttare än lillskiten som sitter och skollar på Tillbaka till vintergatan. Åhnej! Fan! Nu missar jag ju det.. Gotta go. bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0