ALLA HJÄRTANS DAG

Inte utan att man får lite kärleksfrossa en dag som denna då alla bara är über söta tillsammans. Det är dagar som denna man kan tycka att det suger lite smått att vara singel. Så till alla oss singlar-Se det positivt.. Vår tur kommer!
 
Kom precis hem från bio, mat och mys med mitt livs kärlek nu. Haha ta det lugnt Tove jag är inte lagd åt det hållet. Men som sagt vänskapen klappar högst ♥ Och därför vill också jag passa på att ge en stor PUSS till alla vännerna idag.
 
Filmen var iallafall toppen. Okej att den kanske var lite skum och svår att förstå på sina håll, men den hade sin charm. Och så klockrena kommentarer emellanåt. En sevärd film helt klart!
 
Nu har jag dock lite större problem vad det gäller skolan. Har tre prov till denna veckan, och tror ni jag har börjat plugga än? Ickesånicke. Skärpning nu Ellen.
Ville bara passa på att berätta om en nyfunnen snygging innan sängen kallar. Alla er som hade en lika slapp lördagskväll som jag igår och låg bänkade framför melodifestivalen missade antagligen inte charmtrollet Eric Saade här nedanför. Lite stolt måste väl jag också medge att jag är som även träffat på han irl så att säga. Menmen, jag godtar Molly Sandén som en värdig motståndare!
 
 cbvn
fcg vh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0