Ny vecka, PUST

Då var måndagen avklarad. Härligt med tanke på att man alltid brukar vara segast nu i början när man kommer tillbaka från helgen. Fast man ska inte klaga, tycker att veckorna rasslar iväg i fasande fart.
 
Hann även med ett snabbt stadsbesök med tove efter skolan och både hon och jag var alldeles för trötta för att ens orka röra oss, så det sluta med att vi däckade ihop inne i ett omklädningsrum. Trotts detta och faktumet om att både tove och jag sparar pengar så kom både tove och jag hem med lite nytt till garderoben.(Dock skyller jag allt vad det gäller bilder på min kamera som jag har planer på att fixa ikväll faktiskt.) Okej Tove var ändå värst som spenderade strax under tusenlappen, men som som vårt motto följer.. Man lever bara en gång!
 
Har iallafall smällt i mig en hel lasange nu och funderar på om jag borde bädda ner mig i sängen och kolla på någon bra film innan anton kommer vid tio tiden för att kolla Paradise Hotel. Final vecka vad sjutton. Haha för er som bryr er dvs!
  
 
gfh
bjhkjn
Haha anton och jag i ett nötskal,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0