NY FRILLA?

Usch, fy och blä! Satt kvar i skolan idag till klockan var över fem enbart för att plugga till svenska provet vi tydligen har tills imorgon. Jag vet.. svenska är inte svårt! Men det är inte roligt när man fått en gloslista på 92 ord som man ska kunna utantill imorgon med synonymer också. Men humöret är på topp iallafall, det ser ut att bli en lyckad helg:)
 
Iallafall vill jag bara hissa min kusin idag. Saknar henne lite sådär jätte mycket. Dessutom är hon ruskigt snygg i sin nya frisyr med mittbena. Åh varför kan inte jag passa i något sådant. Jag är så sjukt trött på mitt hår nu och vill verkligen ha någon förändring. Inga förslag? Frågan är om man borde satsa på att bli blondare igen eller vänta till sommaren..
 
gdsfz
Mitt charmtroll till kusin.

Kommentarer
Postat av: tove ;)

jag vill ju ha hennes klocka .. :)

2010-02-03 @ 08:20:50
URL: http://tovellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0