MY SISTER'S KEEPER

Oh herregud. Vet inte om jag kan säga det bättre än Cimon men shit vilken film. Det var riktigt länge sen jag grät faktiskt, kanske tre-fyra månader sen. Och då menar jag verkligen grät. Hulkningar. Men nu har jag gjort det, för en film. Jag praktiskt taget bad filmen att sluta för att jag inte fick någon luft. Som sagt, herregud.

Filmen är verkligen inte för känsliga personer men den var riktigt bra. Tror att alla som ser denna film kommer fälla en och annan tår, det är ganska omänskligt om man inte gör det. Kanske det har och göra med mitt egna "familjedrama" men jag tror att de flesta blir lika berörda som jag. Är lite för borta för att kunna skriva om filmen så här kommer en trailer.


Sen att filmen the notebook är "gjord" av samma kille gör ju allt lipande bara ännu mer förståeligt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0