MONDAY

Jepp, jag skippar paradise hotel. Det är ganska coolt. Speciellt när jag glömde spela in det så jag kan se alla avsnitten någon annan dag. Jag orkar verkligen inte sitta uppe när kroppen skriker efter sängen och tvärtom. Dans klockan halv nio tll halv tio är fan ingen höjdare. Tur att vi har sovmorgon imorrn iaf.

Tänkte bara hissa och dissa lite fort.
Åre om tre veckor. Det kan enbart hissas!

Tänkte dissa vädret igen. Såklart. Jag gör inte så mycket annat. Men gud får bestämma sig. Jag avskyr det s.k. blasket som är på vägarna nu. Det gör bara att cykelfärden till skolan tar dubbelt så lång tid och jag löper även risken att ramla och dö. Typ. Nej, då vill jag hellre ha femton minus och plana vägar.

Sen vill jag bara berätta två lustiga saker som hänt idag. På mina cykelfärder. (Det är helt sjukt hur mycket som händer på denna väg, nya upplevelser varje dag!)

Okej, på vägen till skolan idag så tragglade jag mig fram i snön med cykeln. Sen i slutet av vår väg så måste det ha skett en olycka på något vis.. För dessa lastbilar som slänger ut sand/grus/sten efter sig så att man ska slippa glida omkring (som om det hjälper liksom), jo den bilen måste ha vält. För när jag kom fram dit så var det ca en decimeter grus på ett stort område. Antingen ville de verkligen vara säkra på att vi inte skulle halka eller så måste bilen ha tippat. Eller gått sönder. Jag vill bara säga till er som har detta arbete: Det är bättre med snö.

& nummer två. När jag skulle cykla hem från skolan vid ungefär samma ställe som gruset så hade någon/några byggt en massa snögubbar och ställt ut på hela vägen. Ca en meter långa. Sen hade dom gjort som en liten gång där vi cyklister fick åka. Hilarious. Dock lite jobbigt för bilarna, men sjukt kul för mig hehe.

& hörrni, jag gör faktiskt annat än att cykla. Tro mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0