LIFE IS A ROLLERCOASTER

Snacka om upp och ner dag! Allt gällande humöret och rubbet har pendlat upp och ner som en berg- och dalbana. Jag tror inte jag behöver utveckla det mer eftersom jag precis insåg att klockan är över halv ett. Ville bara säga att allt känns toppen nu.
Anledningen är att vi är fyra tjejer som under en längre tid diskuterat om att åka utomlands till Kreta i sommar, men min mamma har hela tiden varit skeptisk till det (vilket jag i för sig har lite förståelse för). Dock idag fick jag klartecken så nu gäller det bara att börja samla pengar vilket jag redan kommit en bit påvägen med. Kommer bli galet säger jag bara om det nu blir av, och i nuläget ser det ganska ljust ut:)
 
h b
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0