KEEP DREAMING

Godmorgon världen. Jag vaknade precis efter att ha haft en så sjukt härlig dröm. Precis en sådan som gör att man vägrar vakna och istället bara vill drömma vidare.
Iallafall var gårdagen toppen efter vi träffats ett gäng tjejer hemma hos Emma, ätit oss proppmätta på tacos, fått många skratt och spelat något spel där man har kort i pannan (vad det nu heter). Så tack för gårdagen ♥
 
Idag har jag en hel del att hinna med innan vi åker imorgon. Ska bland annat ut med alla CV´n för att med en liten gnutta hopp se om det finns något sommarjobb över. Behöver ju det nu when we are going to Kreta :D
Har även en hel del packning inför åre imorgon och annat smått och gott att ta tag i så jag ska sluta spendera min dyrbara tid framför datorn. BYEBYE
 
dxhjk
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0