FRIDAY

Ville bara säga hej. Är riktigt trött då jag inte har kunnat sova en blund i natt. Tror ögonen stängdes runt halv sex. Har mått riktigt illa hela natten men mår bra nu. Bara trött som sagt. Idag är det fredag och det gillar vi. Ska nog ner på stan idag med kavajen jag köpte, endast kemtvätt. Suck. Sen blir det ytterligare en myskväll ikväll och det ska bli skönt att sova ut. Imorrn får vi hoppas på partaj innan vi drar igång sista veckan innan sportlovet och det stavas - ÅRE!! Fy vad jag längtar! Dock har jag fortfarande sjukt ont i benen i rumpan (wieerd..) och jag känner mig som en gammal tant som måste använda rullator för att inte ramla ihop, lycky me.

Nu måste jag kila iväg till skolan så jag säger puss & kram och tack för igår ♥

Kommentarer
Postat av: M

Puss...hoppas rumpan går över tills dess.

Snygg vår-outfit på bloggen!!!

Har Elleen gjort den:-)?

2010-02-12 @ 14:14:14
Postat av: tove

det blir bara värre :(

nej jag har gjort den ;)

2010-02-13 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0