DÖD

Jaha då var jag sådär lagom död efter att ha virat runt som en idiot på stan i sex timmar på jakt efter ett sommarjobb. Dock fick jag en hel del positiva svar så det känns finfint.
  
Handlade även en del när jag endå var i farten. Köpte bland annat ett par jeansleggins, ett linne, en jacka, ett puder, en foundation, ett halsband, tre armband, ett par glasögon och en bikini. ( Jag vet, lite väl tidigt med bikini men ska ju bubbla i åre vad fanken).
 
Är så sjukt taggad på åre imorgon så det inte är sant. Dock känner jag att jag måste börja med packningen nu så det är vad min lördagskväll kommer gå till. Alla andra får ha så roligt på annat sätt :)
 
Älskar halsbandet! Köpte en mindre variant idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va fint! Vart hittade du det?

2010-02-24 @ 17:41:00
Postat av: Ellen

Just detta har jag dessvärre inte hittat men den mindre varianten köpte jag på lindex faktiskt.

2010-02-28 @ 11:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0