BULLAR

Sitter här med kemiboken i högsta hugg. Har prov imorgon och det suger ganska jättehårt. Usch jag vill bara att denna veckan ska ta slut och att lovet ska börja. Hör jag åre-klockorna ringa? Bestämde mig innan för att inte vara "sjuk" imorgon och skippa provet utan att bara få det gjort. Så det får gå som det går. 
Tänkte ta paus nu iallafall för att gå ner och smaka på pappas nybakade bullar, mummma! Det finns inget bättre än pappsens bullar ♥
 
hik
Hittade en riktigt vacker bild på mig och Emma sen förra lördagen tror jag. Erkänn att man alltid blir lika chockad av att hitta sig själv på okända bilder och platser?
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

jag bakade precis bullar :D what a coincidence ;) asgott ju

2010-02-16 @ 06:39:12
URL: http://josefineansved.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Det lät verkligen gott med nybakta bullar. Jag har tyvärr slappat till med bull bakandet så här heter bagaren Findus! hihi (Men hn är jäkligt dyr...

2010-02-16 @ 07:07:58
URL: http://ansoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bullar i mitt hjärta :)

Haha kanske dags att dra fram kaveln då?

2010-02-17 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0