BE YOURSELF

Nemen se där, jag är uppe och har inte försovit mig för en gång skull. Dock har vi sovmorgon till klockan tio så jag kanske inte är så duktig som jag hoppats på. Men det är alltid något! Står här nu och gör min dagliga "iordningfixning", lyssnar på hög musik och har ganska mycket funderingar som snurrar i skallen på mig för tillfället.
 
Visst är tanken på att man ska behöva anpassa sig för att passa in hemsk. Okej att många kanske babblar på om hur självständiga dom är men alla är ju i grunden på ett eller annat sätt påverkade av vad alla andra tycker och tänker.
Detta var bara en av mina morgontankar som jag kände att jag behövde få ur mig. Men som sagt gör det bästa och bara var dig själv!
 
Nu får jag lägga tankarna åt sidan och skynda på lite här hemma. Have a good thuesday ♥
  
 
gas<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0