ÅRE2010

Alltså, nu kommer det bli en riktig bloggtorka framöver. Både jag, ellen och gästbloggaren herr larsson åker upp till åre för skidor, skidor och skidor vilket ska bli så sjukt kul! Håller fortfarande alla fingrar på att tågen inte blir inställda. Värsta scenariot. Bryr mig faktiskt inte om vi kommer upp fem timmar för sent, bara vi kommer upp.

Nu ska jag packa ner det sista i mitt handbagage och sen hörs vi väl när vi kommer hem. På fredag. Eller kanske innan vi sticker till tågstationen senare idag. Ha ett riktigt bra lov allihopa!

Vill bara säga att mina föräldrar och farmor är riktigt jättesnälla. De hjälper till att betala en ny mobiltelefon då min gamla lever sitt egna liv (eller död). Ska få/köpa denna fast i vitt. Sjukt söt. Så tack mamma, pappa och farmor!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0