ALLA ♥ DAG

Toodels och glad alla hjärtans dag!
Dagen för alla söta puttinuttpar att visa hur kära de är. Dagen för oss singlar att gräva ner oss i sängen. Eller inte. Trots min plågande ensamhet på killfronten kommer min dag bli en tiopoängare. Det vet jag.

Carolina väckte mig med en alla hjärtans dagpresent - surdegsbröd. Gud vad jag har längtat! Riktigt gott att sätta tänderna i till frukosten. Tack♥

Erika har sovit här inatt och vi hade till sist en riktigt mysig lördag på café dream. Där mötte vi upp Ellen, Mattias, Gustav, Erik, Kalle och Victor. Det blev alltså mycket skratt, dyr mat och glädje. Runt halv tre tog vi en promenix hem till mig där vi låg och pratade en stund innan vi somnade. Nu har Erika åkt för att se någon musikal i Karlskrona medans jag sitter här invirad i täcken.

Somsagt idag är det kärleksdagen och vem passar inte bättre att umågs med då om inte min bästa vän? Vi kommer dra in till stan snart där vi ska äta gott och mysa till det (mkt mys denna helgen, don't you think?) innan bion börjar. Vi ska se Valentine's day och vi får hoppas att den är lika bra som trailern är. En riktig tovellendag!

Jag önskar er en riktigt härlig dag med någon ni tycker om.

Bilden är riktad till alla er som jag håller kärt, ni vet vilka ni är sötisar♥


Kommentarer
Postat av: emma

skulle inte vi se premiären :(?

2010-02-14 @ 15:10:34
URL: http://emmaroyne.devote.se
Postat av: emma

skulle inte vi se premiären :(?

2010-02-14 @ 15:10:59
URL: http://emmaroyne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0