SUMMER DAYS DRIFTIN' AWAY

Hejhå, jag är inte riktigt på humör för att blogga nu för tiden. Jag har ångest över att skolan börjar om nästan två veckor, och det känns som att man verkligen måste ta vara på den här sista tiden i frihet. Inte för att jag gör det på bästa sätt genom att ligga här hemma och dega i sängen, men jag råkar faktiskt vara sjuk och vädret gör en inte precis gladare. Nej idag känns faktiskt allt bara problematiskt. Jag hatar när alla problem och tankar ska komma samtidigt som i en stor flodvåg.
 
Igår däremot var det riktigt myspys. Jag gick hem till johanna vid fyratiden för att spendera hela dagen där med henne och minityra. Vi lagade världens godaste ost&skink-paj, åt kladdkaka i mängder, fotade och kollade på the last song. Som för övrigt var bättre än förväntad. Men det stora lyftet var ändå våra dolda talanger i köket. Skönt att veta liksom att man kan briljera som hemmafru om nu andra året på gymnasiet skulle skita sig.. fast naaae!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0