EFTER EMMABODA 2010

God morgon och välkommen tillbaka i livet kära blogg. Jag välkomnar även mig själv och ellen (angelica, emma och alla andra) tillbaka till verkligen. Vi kom hem från festivalen igår och var heeelt slut. Skulle egentligen somnat tidigt för att komma i form och tid nu efter 4 dagars dygnvändning men! Jag blev fascinerad av min vackra tv så jag kom inte i säng förrän klockan elva. & idag är det jobbelijobb. nice.

Men festivalen då, inget annat än emmaboda 2010. Det var nog något av det bästa jag gjort i mitt liv. Trots att det folk gjorde och hur det såg ut där låg mycket långt ifrån min livsbild. Vi, stensökidden med renare hus än personens med dammfobi, vi passade verkligen inte in. Fast sen ändrade vi på det. Vi sket i tältet gått sönder, vi ignorerade att tältet även var fullt med juice. Vi sov ingenting, vi såg ut som skit, vi hoppade längst fram på spelningarna, vi åt skitmat. Vi hade kul, som satan! 'Thug life' där vi bodde, bjöd mest på närvarande som inte var närvarande för fem öre så vi befann oss mest där när alla hade däckat. Det var däremot i camp bh som allt hände.

Där delade vi skratt och skratt och skratt, även många vilda diskussioner och sånger. Så ett litet extra tack till ni som bodde där. Videos finns på facebook för er som har. Artisterna var väl bra, hoffmaestro var självklart bäst, johnossi rena besvikelsen. Maskinen var bra, men hur pepp blir man att dansa när de skriker mellan låtarna "kom igen då era jävla fittor! Fan vad ni är fula!" Nej inte så jätte. Annars var det mest tecno som man fick eppilepsi till.
Nu hade jag tänkt lägga upp bilder också men jag insåg att det bara är en timme tills jag börjar jobbet så jag måste skynda mig. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maskinen

Du kan ju inte bara ljuga och säga att vi kallat publiken för fittor. Har aldrig någonsin sagt så. Heller aldrig kallt publiken för ful, jag tycker vår publik är vacker.

2010-08-03 @ 08:24:07
Postat av: Anonym

fulla* ska det stå, & jo "ni" sa fittor. Men förlåt för att jag sårat dina känslor maskinen, haha

2010-08-03 @ 10:15:22
Postat av: Anonym

Kuuul! Var jobbar du nu tove?:)

2010-08-03 @ 14:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0