NOBODY KNOWS IT BUT ME

Halohalo! Klockan är lika mycket som vanligt när man sätter sig här vid datorn för att vara lite social med er bloggläsare. Ellen och jag håller på att dö av trötthet, eller jag iaf. Vi tog bussen ut till papps och ellen glömde sin plånbok på bussen.. Vi åt massa vinbär och vi har även gjort en mycket delikat köttfärspaj. Vi har haft shrekmaraton från klockan sex och framåt och kommit fram till att ettan är bäst. När vi väl var klara med alla filmer ville ellen kolla på what happens in vegas så det har vi även gjort. Nu skriver vi packningslisa till kreta! Om tre dagar sitter jag i bilen påväg till flygplatsen i malmö!! WIIIIE!!

Nehepp, nu ska jag dra med mig ellen upp till sovrummet för jag börjar nog bli lite sjuk, vilket INTE får hända. Så jag behöver min sömn. Imorrn kör vi på mysdag med ännu mer vinbär, ostbollar, varm choklad och skärgårdsdoktorn. Adios amigos!

& ellens plånbok har btw hittat tillbaka då vi (läs jag) fick ringa till klt och busschaffören fick stanna här på hemvägen vid halv tio ungefär. Då hade han varit uppe i västervik, hehe. Så det blev en liten roadtrip för ellens plånka och visakort.
 & 


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-16 @ 13:47:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0