JUST GONNA STAND THERE AND WATCH ME BURN

Klockan är verkligen föör mycket. 03:40. Inte bra, jag som skulle försöka vända tillbaka dygnet.. Får bli imorrn istället. Filmen var somsagt otroligt bra och jag är glad att emma kom på tanken med bio för vi träffade även beccis och beata där. Efter bion gick vi och satte oss på corner för lite talk och sen gick jag och becca hem hit för lite te och ännu mera prat. Det behövs verkligen ibland. Nu ska jag slänga i mig lite hostmedicin och ta en panodil för jag känner hur min kropp sakta men säkert vill falla tillbaka i min förkylningskurva igen. & det tänker jag inte låta de göra!

Jag jobbade ju även som servitris idag. Det gick bra, hade inte så mycket att göra faktiskt. Erbjöd mig tillochmed att jobba mer.. Shit pomfritt. Imorrn blir det förhoppningsvis en fika med becca & erika så det är väl dags att krypa till kojs för femte gången. Ha en bra lördagsnatt/söndagsmorgon!


- spelas på krögers dagligen. Har lite svårt för rappen men när rihanna sjunger ryser jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0