FREDAGDENTRETTONDE

Blä, igår var förmodligen en av dom värsta dagarna på länge. Jag tänker inte gå in på detaljer men jag tror att jag i stort sätt förlorade cirkus 50 procent av min kroppsvätska i tårar. Fredag den 13e också.. typiskt.
Idag känns det hur som helst något bättre. Har bestämt mig för att börja ta tag i problemen istället för att vänta och hålla tummarna för att dom löser sig själva. Hittills funkar det hyfsat bra.
 
Nej nu hade jag tänkt åka ner till tove för att underhålla henne lite på jobbet och ikväll är det bio för hela slanten. Jag, emma och tove har reserverat platser på inception. Alla som har gått på den har sagt att den är bland den bästa dom sett så magkänslan säger att det här kan bli riktigt bra. Men nu måste jag kila innan tove stänger igen glassbaren nere på krögers, hehe. Hugs
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0