REMEMBER ME

Tove kan banne mig inte klaga på min upp datering nu! Tänkte skriva lite kort om filmen som jag var och såg på bio härom dagen med bella och ville. Remember me hette den, och alla har väl säkert redan hört talas om den?
 
För det första.. Robert Pattinson! Är det bara jag som aldrig riktigt förstått varför tjejer virrar runt och dreglar efter killen i twilihgt filmerna? Förrän nu dvs. Sjukt mycket snyggare är han i Remember me, så det kan ju vara en anledning till att se den om inte annat?
 
Annars tycker jag att filmen var lite som twilight filmerna. En aning dryg men samtidigt väldigt fin. Älskade dock slutet! Satt och grät som ett litet barn till slutscenerna. Så pågrund av slutet rekommenderar jag filmen.. om man inte har något emot snyftare dvs.
 
hdfgx
cv bn bv n
OKEEEEJDÅ ..han är väl snygg
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0