BÄTTRE OCH BÄTTRE DAG FÖR DAG..

Ska för omväxlingsskull bil en riktigt hejdundrandes bra på det här med uppdatering. Så nu har ja iaf ätit. Okej det var några timmar sen men iallafall. Hade planerat lite för mycket nu inför kvällen så nu har jag kastat om lite och ska när som bege mig mot angelica för lite intimsnack och sedan se vart kvällen tar vägen.
 
Har även varit på stan idag för er som bryr er. Är ganska så jätte glad för tillfället eftersom jag är inne i en sån period då jag hittat massor med nya fina kläder och prylar plus hittat inspiration till att mixa stilar. Dock är jag ju ingen hejare på det här med "dagens outfit" men vem vet.. kanske i framtiden.
 
Tänkte iaf lägga upp lite nyaköp, tips och filmrecension senare men måste dra mig mot angelica nu innan hon får utbrott.. våra humör är inte att leka med. Men ha fortsatt bra tisdag gott folk ♥
 
gew<s
GRRRR och lite mjao säger vi till mitt livs första outfit bild från nu.. som sagt det finns en anledning till att jag inte sysslar med sånthär!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0