10-04-27

Hola guapas! Hur har ni det denna härliga dag? Det är soligt, varmt och riktigt jävla kanonväder ute. Funderar på att ta fram inlinsen och åka bort till ellen. Dock är det lite svårt att åka eftersom de bygger om överallt och gräver upp all asfalt.. Men äsch, det är vår! Underbart! Det är sol och vindarna är varma, jag lyssnar på riverside och diggar livet. Trots en mycket förkyld nästipp och värkande hals.

Idag var vi lediga, uppskattas alltid. Skulle dock dit för utvecklingsamtal vid tjugo i tolv. Det var ganska nervöst med tanke på alla igvarningar och frånvarolappar vår klass skramlat ihop. Men det gick faktiskt skitbra. I mina omdömen hördes ordet väl och mycket väl nästan hela tiden. Lovely! Så det firade jag med lite shopping och glass med min fina Carolina. (som btw, aldrig kommer slå mig i schack.. sorry sweetheart) Ska ta kort på allt jag köpt på sistone för det har blivit en hel del, promise.

Nu sitter jag här och beundrar mina naglar. Köpte en massa roliga små "stickers" att pynta naglarna med så jag och carr har haft fullt upp här hemma ett tag. Med fönstret öppet, musik och trevligheter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0