22:52

Godkväll bloggen. Snart läggdags så jag ska fatta mig kort. Hela dagen igår var det fullrulle. Vaknade upp hos angelica strax innan nio på söndagmorgon och åkte direkt hem för en brakfrukost med familjen och sedan vidare till bäckebo för årets första seriematch mot smedby. Det slutade lika efter en riktig nagelbitare till match och därefter fick jag stressa som ett djur för att hinna tillbaka till kalmar och sedan till bion som hela klassen var och såg.
 
Vi såg Alice i Underlandet, och den var minst sagt annorlunda. Väldigt rolig och fantasifull dock så jag tyckte den var bra. Efter bion stannade vi och tog en glass i det härliga vädret som för övrigt gör mina dagar nu för tiden. Tacos när man kom hem och sedan låg jag med huvudvärk resten av dagen.
 
Idag var det inte bättre då jag försov mig en kvart innan skolan började och virade sedan runt där till klockan fyra då det var snabba ryck hem, laga mat, iväg på träning och sen kom jag hem nu för någon timme sen. Usch livet är hektiskt ibland. Riktigt skönt med ledig dag imorgon! Ska bara till skolan och kolla treornas projektarbeten och lite annat smått och gott så det känns underbart.
 
Okej det här blev definitivt inte kortfattat. Beundrar er som orkat läsa. Tänkte iallafall sova nu! SOOOOOVA ♥
  
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Svar: Vad glad jag blir att du säger så! Det har varit jätteroligt att ha er, och se hur mycket ni utvecklas. Ni är jätteduktiga och jag hoppas att ni alla fortsätter att dansa i höst. Tack själv Tove! Vi ses igen. Ha en underbar sommar. Kram Sofia

2010-04-26 @ 22:55:35
URL: http://sofiaflobrant.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0