QUESTIONS

Har fått två frågor som jag tänkte besvara lite snabbt innan maten.

Hej! fin blogg!
Jag undrar bara om du/ni har några mål i livet?

Tack! Jag har tjugo tusen miljoner mål i livet så det skulle ta ett tag att räkna upp alla. Men bli rik, flytta utomlands och köpa lyxbåt är tre saker som står högt på listan. Får väl gifta mig rikt eller komma på någon überhäftig idé som jag kan tjäna lite miljoner på. Annars ska jag leva livet och njuta. Göra saker som jag tycker om med folk jag tycker om.

vart jobbar du?:)
Jag jobbar på krögers, en restaurang som ligger på larmtorget här i Kalmar. Jobbar då i glassen och ska stå där i sommar och glassa hehe. Har till stor del en viss angi att tacka för då hon la in ett gott ord för mig till hennes/vår chef.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0