ÄNGEL

Älskar att vakna upp av solen som strömmar in ljus genom fönstret och värmer upp hela rummet. Ett önsketänkande möjligen. Det här är Sverige.. här får vi räkna med lite snöblandat regn när som under året! Inte okej, jag som var så taggad på sommaren nu efter att ha spenderat några dagar ute i värmen med vännerna. Men icke!
 
Har iallafall sovmorgon både idag och imorgon så lite positiv känns tillvaron trotts allt. Kom hem runt halv tolv igår kväll efter att ha varit och hälsat på Johanna, Ricky och deras lilla ängel Tyra i deras nya lägenhet. Riktigt härligt kändes det att träffas igen (just like old times) och Tyra var så söt att jag trodde jag skulle äta upp henne.
 
Mycket synd att vi tappade kontakten under ett tag men nu är vi tillbaka på banan igen. Nu när vi bor grannar och allt menar jag. Så allt känns toppen för tillfället förutom vädret då. Dock ser det ut att börja ta sig faktiskt, hör och häpna! Jag har dessutom sovit helt f*cking underbart i natt så nu tänkte jag gå en lite sväng med vovven och sen börja fixa inför skolan. BYE ♥
 
rgea
bvaew
Lillplutten Tyra och Johanna ♥
rtsd
I admire you ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0