MAGIC



Detta är större delen av min dag i bilder. Japp, för en gångs skull lyckades jag få med mig kameran. Som ellen redan berättat blev det mat, mat & mat som stod högst på listan idag och det känns som att jag har skavsår på tungan. Kan även vara så att allt surt godis hjälpt till där. Dagen har iaf varit bra, vaknade ganska tidigt, tog en dusch, sa hejdå till erika och drog mig sedan hem till ellen för att släpa ner henne på stan, äta, skratta & prata. Sen har jag bara degat hemma framför tvn och datorn. Sett tre långfilmer på rad - legally blonde 2, hur man blir av med en kille på 10 dagar & harry potter och de vises sten. Skrämmande att man kan alla replikerna i den filmen. Men shit vad små & söta de är med sina mantlar och trollstavar. Kärar ner mig i deras engelska accent och i hela ron. Magic♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0