LET IT .. SNOW

Är liite förbannad på vädret faktiskt. Det snöar, det är tjugonde april. & DET SNÖAR!! Herregud, för ett år sen gick vi runt i tights och en tjocktröja. Det kommer jag ihåg eftersom det var exakt ett år sen som jag gick modell på angis modevisning.

Scary ..

Hursomhelst, min mening - det snöar. O store fader gud jag är lite arg på dig sörrö. För imorrn ska vi ha miljödag, en dag på reningsverk, återvinningstationer och lärare som säger "kläder efter väder". Ska man leta upp överdragsbrallorna och skidjackan månne?

Nej jag lägger mig och kollar på en "snyftare" istället. Tycker inte den är så sorglig faktiskt, bara fin. The notebook. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0