TRÖTT?

Godmorgon bloggen. Känns inte okej att vakna runt två tiden efter att ha kommit hem i ändå rimlig tid igår kväll. Kvällen blev som den blev igår. Angelica ringde i all hast när jag var i full gång med lasergame och sa att det var dags för fest. Så jag skyndade hem och möte sedan upp angelica för att sedan gå vidare till Emma som höll i festen. Mycket trevligt tills det började spåra ur en aning och alla fick gå. Tyckte lite synd om Emma så om du läser detta, tack för igår och säg bara till om du behöver hjälp med något.
 
Efteråt fortsatte iallafall festen hemma hos ebba men jag och julia var mer sugna på pizza så vi tog löpet till shell innan vi kom fram till efterfesten. Hade mycket trevligt hos ebba också så tack för det, även om jag inte riktigt var på bästa festhumöret där jag svansade runt i min brors myströja.
 
Kom hem strax innan halv tre efter angi och jag tagit taxi hem och somnade direkt. Så kan någon vara snäll och förklara för mig hur i sjuttongubbar jag kunnat sova i 12 timmar och dessutom sitta här halvhängig nu? Hela dagen bortblåst liksom.. kul! Nej nu ska jag rycka upp mig och gå en runda med vovven. HEJDÅ
 
zdxfcg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0