SWEET DREAMS BABY

Hoppla, skolan börjar om en timme och jag sitter här.. okej inte helt färdig. Men nästan! Sovmorgon är inte helt fel iallafall. Har sovit som en riktig gud i natt och drömt som bara den.
 
Haha kom på en liten rolig grej bara. Visst är det ofta så att man drömmer lite skumma och galna drömmar och ofta också om människor som man inte känner så jätteväl men kanske vet vilka det är. En kändis kanske, eller möjligtvis någon man sett i skolan, på stan eller hört om tidigare. Ofta händer det ju lite halvsjuka saker i drömmar också. till min synpunkt.. Hur roligt är det inte på en skala ett till tio när man sedan möter eller ser de här personerna på ett eller annat sätt i vaket tillstånd.
Tror att jag får upp sjuka bilder i huvudet varje gång jag ser iallafall ett 40-tal bara här i kalmar just pga knäppa drömmar. Dessutom brukar man ju inte kunna hålla sig för skratt vid dom tillfällena heller. Så alla ni främlingar jag skrattar åt, antagligen har jag bara drömt om er!
 
Okej det var ju ett lite sådär halvt genomtänkt inlägg. Får bli som det blir nu, måste hinna fixa och trixa lite innan skolan. BYE ♥
 
hvbjm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0