SNUSKIGT PINSAMT

Haha okej jag ska sluta med uppdateringen snart.. ett till bara! Det kan ju faktiskt leda till ett missbruk detta. Iallafall tänkte jag berätta om en grej som hände innan jag jag åkte hemifrån.
Ville hade försökt vara lite rolig genom att göra mig till medlem till Intimate girls på facebook. Skit roligt liksom.. inte lika skitroligt när pappa kommer in och jag precis lyckats klicka upp sidan bestående av typ lesbiskporr gånger 5000. Dock var pappas min ganska skitrolig. Och roligast av allt måste varit senare när jag så smidigt försökte slingra mig ur den pinsamma situationen vilket bara ledde till att pappa började tvivla mer på min läggning. Så tänkte bara göra det klart för mig nu, JAG ÄR INTE HOMOSEXUELL.. och inte bisexuell för den delen heller! klartslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0