(S)LÖRDAG

HEJ, eftersom tove tillfälligt lagt ner bloggandet tänkte jag göra en insatts, vilket i för sig inte händer allt för ofta. Men nu jäklar!
Och annars är allt bra. Lite småtrött på Kalmar möjligen. Staden med dödare stämning än på en kyrkogård. Det händer ju absolut ingenting här!
  
Lyckades iallafall bli klar med mitt projektarbete idag. Eller nästan iallafall.  Annars har jag inte gjort så mycket. Pratat strunt med lite människor, käkat mango och bara tagit det lugnt.
  
Nej nu slocknar ögonen när som. Det känns bara onödigt att sitta uppe och tvinga sig själv till att vara vaken så jag kryper nog ner nu. Hoppas ni haft en mycket bättre lördag än vad jag har. GODNATT
  
fafaevef
Satt och kollade igenom lite gamla bilder innan och hittade bland annat denna på min bror och favoritvovve ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0