SATURDAY MORNING

Godmorgon på er!
Ja, det där filmmaraton(en?) jag tänkte haft på bloggen blev ju inte den bästa. Men ni fick iaf en film, hehe.
Gör detta väldigt enkelt för mig och slänger upp två trailers här som jag tycker alla borde ta en titt på.

Först har vi Avatar, trailern är ju sjukt dålig men filmen är såå mycket bättre, såg den i veckan och jag ångrar mig riktigt mycket att jag inte gick och såg den på bio för det hade verkligen varit en upplevelse.

 

Sen har vi en film som heter The Blind Side. En verklighetsbaserad film som var riktigt bra. Trodde det skulle kika fram ett gäng tårar men jag slapp undan dem igår faktiskt. Iaf, en riktigt bra film den med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0