PÅSKAFTON

Glad påsk allihopa! Hur har ni det denna soliga lördag? Jag har sovit underbart gott i natt och har fått en god frukost och ett påskägg med godis och pengar. Har räknat ihop alla sparpengar så nu blir det shopping i linköping på lovet. Åker upp på måndag för att träffa mormor & morfar som jag inte sett på länge nu. Har inte så mycket att säga mer än så, tycker ni ska söka på Bon Iver på spotify och njuta. Tycker att ville borde hört av sig igår trots att han har någon annan överraskning till ellen. Ganska dålig stil faktiskt, vi hade ändå planerat saker vi med.

Annars är jag lite orolig. Helena (pappsens fru, mollsans mamma) ligger på sjukhuset och har gjort det sen i torsdags. På grund av allt som hänt där innan har jag riktigt dåliga vibbar gällande sjukhus och kanske oroar mig lite för mycket. Men vi ses snart, till dess - krya på dig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0