KILL ME

Hej jag är död. Och mer hade jag inte att säga! Överdriver inte när jag säger att jag suttit varenda ynka sekund av den här sjukt tråkiga dagen och pluggat. Jag har iaf skickat in mitt projektarbete nu och skrivit sammanfattning till idrottsprovet så det går framåt. Börjar må dåligt av allt plugg nu men det känns riktigt skönt att motivationen är tillbaka. Har en hel del att ta tag i så tänkte att det var min tur att ta lite uppehåll här nu. Eller iaf tills på tisdag så jag kan lägga lite åt sidan. Som det är nu bara snurrar allt och jag vill inget hellre än att bara sova! Ska banne mig göra det nu också. Det har jag faktiskt förtjänat! GODNATT ♥ skriver på tisdag.
 
grew<
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0