HEJ DAGEN!

Fredag, blandad dag med negativa och positiva händelser.

Le grande problemo numero una: Min systemkamera. Bom i backen och objektivet fuckade ur totalt. Det går fortfarande att ta bilder men själva "zoomningen" är riktigt trög eftersom ena delen trycktes typ in.. Svårt att förklara med den är paj nu. Så det blir att få iväg den på lagning så fort som möjligt.

Le problemo numero dos: Mor min. Hon har tyvrr gått och blivit sjuk igen vilket betyder att jag måste hjälpa till mer. Det är inte själva problemet men det känns som att bara för att mami är sjuk så tror hon att hon kan vara hur jävla taskig som helst och kunna ha "sjukheten" som en ursäkt.

(och jag kan fortfarande inte prata spanska, hur mycket jag än vill ..)

Sen har vi allt glatt.
Jag trivs i mitt hår. Jag invigde vårjackan. Cyklade till stan utan vantar. Shoppade lite på H&M, fick presentkort på 100 kronor. Gick till malkars och hade någon sorts personlig hälsoplan. Träffade Ellen. Snart ska jag iväg till Angelica för lite grillning vilket ska bli underbart trevligt, & solen lyser!


Bild från i höstas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0