17 ÅR

Idag är det min dag. Det är ju inte varje dag man fyller 17 år liksom, eller vad säger ni? Kom hem runt klockan sju på morgonen imorse efter en förhållandevis lyckad men galen kväll/natt igår så man får skylla sig själv att man är lite sliten idag. Började morgonen med lite paketöppning och är mycket nöjd med vad jag fått faktiskt. Vid tolvtiden kom tove hit och sedan körde vi tillsammans ner till thaisilk där tjejerna bjöd på lunch och så småningom glass till efterrätt. Efter statsbesöket åkte jag hemmåt där nästan hela tjocka släkten befann sig, och nu har vi firat resten av dagen genom att äta gott och bara mysa järnet. Så det har varit en bra födelsedag måste jag säga även om det mesta känns en aning överskattat tråkigt nog ju högre upp i åldern man kommer. Tycker att man aldrig borde växa upp!
 
Föresten, en av presenterna jag fick var en bok av tove som hon lagt ner massor med tid på. Hela boken sammanfattade vår vänskap så länge vi känt varandra (sen vi var fyra år gamla). Har fält en del tårar nu över denna boken. Så sjukt fin present och jag sitter här nu och bläddrar igenom alla sidor av minnen.
Ville bara säga att du är bäst tove! Kan inte riktigt formulera mig lika bra som du gjort i boken kring våra år och stunder tillsammans, men jag hade helt enkelt inte klarat mig utan dig. Alla förtjänar en bästa vän som dig ♥
 
Och Angelica ditt brev gjorde mig också tårögd, älskardig! Känner mig sjukt djup här nu helt plötsligt när jag sitter och skriver men då får jag väl vara det. Jag är en sjukt lyckligt lottad person kan jag konstatera iallafall för jag har världens bästa vänner!
(Och tacktacktack till alla som uppvaktat mig på ett eller annat sätt idag.)
dgcfh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0