GÖR MIN DAG

Tjena, klockan tickar mot tio över tio och jag sitter här och njuter i min pyamas. Imorrn är lilla jag ledig vilket uppskattas big time! Ville bara säga att jag har varit trött de senaste dagarna och inte riktigt orkat med att berätta om mitt intressanta liv framför en tvskärm. 

Var iaf ute på den där kvällen då jag skrev att jag ville åka inlines. Jesper och Felix kom och hämtade upp mig med sina longboards och sen stack vi hem till ellen för att sedan hamna på skolgården. Idag har vi haft en chill dag med tre lektioner varav två inehöll gympa och musik, även ett grammatikprov i svenska som gick ganska bra. Stack hem till papps efter skolan och cillade framför tvn tills alla kom hem. Då åt vi lite och sen tog pappa och jag oss en liten promenix i det härliga kvällsvädret.

Imorrn är det valborg och det vankas middag och fest, nice!
Nu ska jag lana zoo tycoon i några timmar innan jag ska sova. Glömde kanske säga att jag är ledig imorrn? Hehehe

Det är så de ska tas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0